tisdag 31 augusti 2010

Ny hemsida på gång!

NGruppens nya hemsida på gång! Vi snickrar och hamrar fortfarande på den, men du är lika välkommen som vanligt att surfa runt. (Får du inte upp vår hemsida? Bara lugn - det kan ta upp till 48 timmar från skrivande stund innan den syns i alla webbläsare. Om du undrar något specifikt, är det bara att du hör av dig till mig direkt på tfn 0707-292633.)

På vår nya hemsida hittar du bland annat:

  • B&F-utbildning för PT:s, kostrådgivare och andra med motsvarande förkunskaper. Fokus ligger på styrka och volym i denna fördjupningsutbildning. Nästa kursstart 5 nov.
  • Jenny Samuelssons väg mot SM i kettlebells. Jag ansvarar för hennes kostupplägg, och hon ansvarar för sin träning. Tillsammans ska vi få henne i toppform till december.
  • Precis som vanligt hittar du alla böcker att beställa, och ett erbjudande till dig som går i återförsäljartankar.
  • Är du författare i sitt vardande? Kontakta mig, så diskuterar vi din bokidé.
  • Föreläsningar, kurser och handledarskap fortgår som vanligt. Kontakta mig med din förfrågan.
Får du inte upp vår hemsida?
Bara lugn - det kan ta upp till 48 timmar från skrivande stund innan den syns i alla webbläsare. Om du undrar något specifikt, är det bara att du hör av dig till mig direkt på tfn 0707-292633.

Välkommen!
Hälsningar
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar